torsdag 12. juli 2012

Brukeromtaler Bumbleride Indie

Her kommer brukeromtalene for Bumbleride Indie:

Hilde:

Jeg mottok min Bumbleride Indie for et par måneder siden, og forventingene var svært høye. Fra før hadde jeg en TFK twist vogn, men den solgte jeg pga. det var flere ting ved den jeg ikke var helt fornøyd med.
Det jeg satte som kriterier ved den nye vogna jeg skulle kjøpe var at den hadde stor kalesje som dekket godt for solen. Lang rygg, liggestilling, lett vekt, og at den ble minst mulig sammenlagt. Og jeg må si at Bumbleride Indie vognen oppfylte alle mine kriterier, og mer til!
I tillegg til disse kriteriene jeg satte meg, er vogna svært god å kjøre og veldig lett å legge sammen. En trenger ikke bøye seg, og vogna er så lett at jeg slipper å få vondt i ryggen slik jeg gjorde med TFK vogna. Det som også er bra med vogna er handlekurven. På mange trehjulinger synes jeg det er vanskelig å komme til under vogna, men på denne var det svært lett, og den rommer MYE. Jeg synes også at vognen er stilig å se på. Liten og nett.
Siden kalesjen dekker store deler av vogna er den også svært lun. Dette setter jeg pris på i Vestlandsværet :)
Og det beste av alt med denne vogna er prisen. I forhold til for eksempel Mountain buggy, eller TFK er denne svært billig, uten at det går utover kvaliteten!


Anita:
 
Bumbleride Indi lever opp til forventningene våre. Det eneste negative er at vi ikke byttet til denne vognen tidligere;) Vår andre vogn er en Simo Duo som er tung å trille med en 1-åring. Bumbleride Indie er ekstremt lett og junior sitter som en konge i vognen. Han har god oversikt, sover bra i vognen og er fornøyd med sin nye doning:) Mor og far er fornøyd med at den bare bruker en brøkdel av bagasjeplassen i bilen, og at det er god plass til varer i handlekurven. Vi var i utgangspunktet skeptisk til trehjulinger siden vi har hørt at de kan tippe, men de hos Vognverden beroliget oss med at tyngdepunktet var langt foran. Vår erfaring er den samme. Vognen tipper ikke bakover selv når tung stelleveske henger på håndtaket. Vi anbefaler nå Bumbleride Indie til alle venner og familie.


Kjersti: 
Jeg ELSKER min nye Bumbleride! Den er så lett, at man trenger ikke å dytte noe særlig, ikke en gang i motbakke! Lille sitter så godt i den i tillegg.. Anbefales!

Ingen kommentarer: